Wednesday 21 December 2016

Kecik2 da minat lelaki

Assalamualaikum guys.

Dalam keadaan dunia sekarang yang dipenuhi dengan berjuta2 plu, aku kadang2 tetap ada pandangan bahawasanya tak patut kalau someone yang straight in the beginning, tetibe jadi gay kat pertengahan riwayat hidup dia. Haha sori tapi aku against that idea sebenarnya. Maybe korang akan kata, mungkin dorang jadi mangsa keadaan, mungkin diorang ada sejarah hitam, bla bla bla, tapi ni cuma pendapat aku je.

Camni, fyi, aku boleh kata yg aku memang dilahirkan sebagai bi. With more inclination towards men. (sorry, can't resist. Hahak! *tutupmukamalumalu) aku da minat kat lelaki sejak kecik lagi. Sampai sekarang aku masih ingat yg aku minat gila tgok sorang mamat dalam cerita Fantaghiro (aku belum sekolah pun lg masa tu). Mamat tu sampai muncul dalam mimpi aku time zaman aku budak hingusan lagi. Haha.

Ni mamat dalam cerita tu. Menggoncang keimanan betul! Haha
So nak cerita kat sini, waktu aku kecik2 tu, aku tak pernah tahu pun istilah 'gay', 'bisex', 'eljibiti' or apa2 yang sewaktu dengannya, tapi the feeling was already there. Fyi, aku dikurniakan ability utk dpt ingat certain mimpi2 aku sejak aku mumayyiz. Haha. And gua cakap lu, semua mimpi2 aku tu melibatkan lelaki2 hensem dan tampan serta kacak. Hiks.

Nak ditambah rencah kepada cerita aku ni pulak, aku ada sorang abang yang aku memang rapat sangat berbanding abang2 aku yg lain. Dulu2 suka gila bila dia peluk2 aku. Hehe. Abang aku yg sorang ni, dia pandai melukis. And dia suka lukis hero2 kartun. Ada yang dia copy from somewhere, ada yang dia cipta sendiri. Yang bestnye tu bila dia lukis yang hensem2 and badan sado2. Haha. Kadang2 time dia takda, aku curi2 belek lukisan2 dia. Plus, dia ada banyak komik2 fighting2 ni. Memang hobi aku la cuci mata tgok hero2 badan sado dalam komik2 dia tu. Bole dianggap sebagai hentai yg aku layan time childhood aku tu la. Hahaha.

Jenis2 komik camni la yang abang aku ada. Tapi aku pernah tengok yang lagi merecikk. Haha

Haihhh... Kelakar pulak bila dikenang semula kisah lampau tu. Haha. Okay, back to the topic. What I'm trying to say here is that aku memang yakin seratus peratus yang aku memang minat kat lelaki secara erotiknya sejak aku kecik lagi. And by saying kecik, I'm referring to umur aku sebelum aku jejak tadika lagi.

Oleh yang demikian..... Aku jadi pelik, kenapa ada orang yang memilih untuk suka jantina yg sama secara tiba2. Pada pendapat aku, tak kira kau kena rogol dengan lelaki ke perempuan ke maknyah ke ape ke, tapi kalau sexual orientation kau A, maka A lah. Sepatutnya ia takkan berubah.

Contohnya, Jamal seorang straight yg sejati. Ex girlfriend dia dah mencelah berpuluh orang. Dia seorang playboy tegar. Suatu hari Jamal ditarik ke dalam semak oleh seorang lelaki. Lelaki itu mencabul Jamal. Selepas dicabul, Jamal melarikan diri. Namun, ter detik di hati Jamal, 'seronok jugak rupanya. Next time nak try lagi lah'.

Mustahil!

Mana mungkin seorang yang straight boleh enjoy buat sesuatu yang tak straight. Kalau betul lah itu yang berlaku pada Jamal, maknanya selama ni Jamal cuma ingat je yg dia straight padahal rupanya2 dia tak. Ok. Aku da pening. Haha.

Whatever it is, aku tetap berpendapat yang gay and bisexual or lesbian memang dilahirkan sebegitu rupa. Kami tak mintak pun untuk ada perasaan yang masyarakat anggap jijik ni. Personally, aku percaya yang memang Tuhan yang bagi perasaan ni. So buat lelaki2 straight yang terfikir untuk suka kat lelaki, better cari kerja lain. Lupakan la hasrat utk jadi gay tu. Da elok da korang dilahirkan straight. Takyah ngada2 nak rasa camne jadi gay. Orang gay pon kalau boleh nak buang perasaan ni tau. Haihhh..

Tu je la kut bebelan aku kali ni. Semoga kita semua disayang Tuhan. Aamiin. :)



9 comments:

  1. Hi, ehm tak tahu nak adress kau as apa sbb x dek nama hihi
    anyways nice piece of writing, aku pun setuju dengan point kau, mungkin enviroment or kisah silam mempengaruhi, mungkin but aku lebih percaya yang org tu gay or tend to be gays ejak azali. Macam aku, akus edar sejak kecik lagi kot, tadika to be specific haha

    akhir kata, welcome to blogging world, semoga kita disayangi Dia, ameen

    p/s ak pun layan citer tu dulu walaupun x pahams sebab kecik lagi, the cave of the golden rose kan, hero tu merecik habis, nama dia Tarabas kot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai abang Talhah! *lambai tangan muka happy* :D
      About the name, belum decide lg. Haha.

      Nice to know yg abang pon setuju pasal gay sejak azali tu. Hehe.

      Doakan la saya rajin update blog ni ye. Hehe

      Delete
  2. kecik2 minat lelaki, sepp sikit hahaha aku penah crush dengan pramugara mas masa aku tahun 1 dulu kahkah. haha btw hye penjihad nafsu. nak panggil hang apa ni hahaha

    ReplyDelete
  3. Wow. Class btul minat pramugara2 je. Haha. Nama blum decide la. Terlupa nk decide awal2. Haha. Maybe kt next entry kut. Heee.

    ReplyDelete
  4. eh, samalah kita wak..betul apa yang awak tulis tu. hehehehe.

    ReplyDelete
  5. Yeay! Dpt pengiktirafan drpd Carl Dani. Hehe. Thanks singgah. :D

    ReplyDelete
  6. Amir suker tengok and bacer Yaoi kot...

    Well...mamat tu namer Tarabas yer...Amir pun minat giler citer tu...;-p

    ReplyDelete
  7. Ha'a. Kdg2 yaoi lagi best. Hehe. :P

    ReplyDelete
  8. Same..sjk kecik suke usha laki bdn lawa.huhu

    ReplyDelete

2021 quick update

 Assalamualaikum  2 tahun tak bukak blog ni.  entah kenapa tiba2 teringat blog ni pagi tadi. dalam masa 2 tahun ni macam2 dah berlaku i'...