Monday 19 December 2016

Alim tapi gay? Hmmm

Assalamualaikum semua.

Maybe takda siapa pun kut yang akan baca blog aku ni. Tapi lantak lah. Aku nak syok sendiri. Haha.

Ok, so aku decided untuk buat blog ni sebab aku da lama pendam perasaan aku and aku rasa ada bagusnya kalau aku luahkan kat sini. Sebab nak luahkan kat manusia lain, diorang konpem susah nak terima. Haha. (Jangan plak judge yg aku tak pernah luahkan kat Tuhan ye. Tak baik fitnah. Haha)

Basically, umur aku sekarang ni 23. Anak bongsu. Dan dari kecik lagi aku da ada perasaan kat manusia yang sama jantina dengan aku. Haaaa... Maknanya apa tu? Haha maknanya aku memang tak straight sejak kecil lagi. Tapi ironinya, aku dibesarkan dalam didikan agama yang bagus. Keluarga aku takda la ulamak2, tapi kategori orang2 yang amalkan ajaran Islam la. Alim la senang citer. And orang tengok aku pun orang ingat aku alim sangat. Dalam hati ni, malu sebenarnya. Hmmmm.. (tertunduk sekejap)

So aku buat blog ni just utk aku luahkan and kisahkan pendapat, pengalaman, and harapan aku sepanjang menghabiskan usia yang tuhan da kurniakan kat aku ni. Dalam masa yang sama, aku harap jugak kalau ada orang2 yang senasib dengan aku yang boleh sama2 bantu and bimbing aku plus bagi semangat untuk aku jadi hamba yang Allah sayang, walaupun hakikatnya nafsu terhadap lelaki tu masih ada.

Ok. Tak nak cakap panjang. Lenguh jari menaip. Haha.

(ya Allah, berilah hidayah kepada orang yang membaca blog ini. Aamiiiiiinnn)

4 comments:

  1. Amiin..insyaa Allah semoga hidayah tuhan menjadi milik kita semua..

    Selamat berblogging and keep update..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Nak keep update tu yg liat skit tu. Hehe. Kena belajar banyak drpd otai2 blogger. :p

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

2021 quick update

 Assalamualaikum  2 tahun tak bukak blog ni.  entah kenapa tiba2 teringat blog ni pagi tadi. dalam masa 2 tahun ni macam2 dah berlaku i'...